tisdag 1 juli 2014

Tiptop!


Nu ska vi se om inte bloggen kanske kanske tar fart igen. Kanske! Jag fick nämligen ett sms med "dina varor har skickats med posten. Tiptop!" 
Mina varor var en ny telefon, en iPhone 4s. Jag har inte blivit van än, men ett är då säkert och det är att min gamla telefon verkligen inte hängde med i svängen! Jag insåg aldrig ens hur omodern min gamla telefon var. 

Vi har semester nu, äntligen! Vi njuter av varje sekund, jag har massor som jag vill hinna göra men kan ändå inte låta bli att fastna med mina prinsar låååånga stunder då och då. Mina mirakel! Vi tog bort stödhjulen från Lukas cykel i söndags och jag såg framför mig hur jag skulle springa bakom honom konstant hela veckan. Men imorse tog han cykeln, satte sig på den och cykla iväg. Inga konstigheter! 
Min lilla prins, hur är det möjligt? Fast jag springer ändå bakom på lagom avstånd, för att se till att han inte gör sig illa. Hönsmamman. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar