söndag 13 juli 2014

Återträff

I helgen har vi haft återträff, 10 år sedan vi gick ut åk 9 på hembergsskolan! Jag kan inte förstå att det gått så lång tid, 10 år sedan vi satt i 50-tals rummet och repeterade redovisningar så hela klassen redan hade hört allt innan det var dags att stå framme i klassrummet.. Nåväl, lite äldre och lite klokare och ofantligt lycklig har jag blivit på de här 10 åren! 

Jag älskar att prata med andra och höra vad de håller på med och hur livet är, för det gör mig alltid så otroligt nöjd över mina val här i livet! Jag känner mig alltid trygg, lugn och framför allt hemma. Jag har hittat hem. Mitt hem. Och jag känner mig så fri, fri som en fågel! 

Jag var bara med på återträff på fredagen, men det var en varm och fin sommarkväll och jag hade det himla trevligt och var inte hemma förän på småtimmarna! 


På lördagen gjorde vi ett ryck med badrummet, jag var rätt nedstämd under hela dan på grund av en tidigare händelse så jag hade inte energi till mycket mer än att andas, men titta vad som kommit på plats! 


Och istället för återträff igen, så kunde jag sitta i solnedgången med min man och grilla marshmallows! 


Idag har vi jobbat hårt med ytterväggen, grattat Ellen på 4-årsdagen, beställt hem familjepizza som vi åt i soffan, och sedan tagit ett kvällsdopp i Bomsjön! 
Bra slut på helgen som inte är över än, nu ska jag nämligen krypa ihop i soffan med min man och se finalen i fotbolls VM. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar