onsdag 2 juli 2014

I sommarens soliga dagar

Det gäller att ta till vara på solen, i dagarna två har det börjat så bra men sen gått över till regn och hagel på eftermiddagen. 
Dock hörde jag ryktesvägar att det snart kommer riktig sommar, vi får väl se! 
Jag har lite svårt för när det blir alldeles för varmt och springer då helst runt naken vid en sjö. Det har jag inte tid med nu, så för min del får det gärna hålla sig kring 16 grader och hyfsat blåsigt! 

Vi har då passat på när det har varit varmt och soligt att doppa oss. Lukas verkar inte ha någon känsel alls och bara flyger i vattnet, Aron är en badkruka som doppar tårna och skriker och sen hänger på bryggan. Jag älskar att bada, men de här dagarna har jag legat i solen istället, idag med sällskap av Lotta. 



Efter det hade vi turen att bli bjudna på middag av Johanna, när man lagar mat där får man tydligen sitta på diskbänken!


Och dagen avslutades med att trotsa mygg och sviarn och spela fotboll vuxna mot barn. Barnen vann med 7-6! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar