lördag 5 juli 2014

Endast hemtjänsten är vaken..

I natt jobbar jag min andra natt på hemtjänsten. Jag är efter en natt totalt ur funktion, dock ändå imponerad på hur bra jag fixar det! Jag som är så trött jämt, hur tänkte jag när jag tog på mig det här?! 
Men det går bättre än väntat, fram mot tre-fyra tiden blev det liiiite tungt. Lite märkligt är det när alla sover och jag är vaken, det brukar ju vara tvärt om? 
 
Gissar på att det blir mååååånga koppar kaffe i natt. Nu har jag bara tagit på mig tre helger i sommar, så det ska nog gå bra!

Det var lite svårt att sova imorse när jag kom hem, men lyckades ändå ligga till 11.30-tiden. När jag klivit upp och ätit for jag mer till bygget där Erik och svärfar höll på att byta fönster, pojkarna har spenderat hela dagen hos farmor. Efter det gjorde vi ett ryck med badplatsen hör i byn och klippte gräset, så imorgon blir det bad! 

Avslutningsvis fick vi middag i strandkullen innan det var dags för mig att vila lite och sen åka på jobb. 
Effektiv dag har det varit! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar