fredag 18 juli 2014

Livet är en fest!

Idag har jag och pojkarna mest stökat på med lite och ingenting, medan Erik har haft hjälp nere i bygget och gjort ett jätte jobb med ytterväggen. 
Därefter lunchvilan drog vi också ner till bygget och ställde till med grillparty, som Lukas så fint kallade det. Vi gjorde bål och massa mat och avslutningsvis jordgubbstårta! Jag tycker att man ska äta tårta oftare. Det finns så mycket att fira! 

Fick en vinflaska av svärmor för nån vecka sen som var så god, och ikväll fick jag äntligen rövinsdrickarsällskap av Anna så jag fick mig ett glas! 
Jag slängde ihop en sallad med bland annat ugnsrostade rödbetor som jag hade hört skulle vara så god, och det var den verkligen! Tummen upp! 

Efter att vi stökat undan och lagt grabbarna tog jag mig en tur med mina nya löparskor. Tidigare har jag haft svärmors gamla som jag fått ruskiga skavsår av men så kom dessa med posten en vacker dag. Erik överraska mig med ett par nya och jag kan inte beskriva vilken skillnad det är! Helt otroligt! Jag vill bara springa och springa och springa, varje dag! 


Men nu blir det tidig kväll och dags att sova, imorgon ska jag upp tidigt för en tur med rullskidorna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar