söndag 6 juli 2014

Solig söndag!

Jag älskar när det börjar bli kväll och jag kan lägga mig i soffan utmattad för att jag hunnit med så himla mycket! Då känner jag mig så nöjd med dagen och den njutningen är oslagbar. 
Idag har jag då först jobbat natten, sedan har vi spenderat några timmar vid sjön. Badat och solat! Jag gruvade mig länge, men när jag väl bestämde mig för att hoppa i så var det inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Så jag och Lukas hoppade. Och hoppade. Och hoppade, och hoppade, och hoppade! 


I veckan ska mammas vovve bo här hos oss. Så efter att vi grillat ikväll tog vi en promenad hela familjen. Utan stress och måsten, bara i lugn och ro. Grabbarna stannade och pratade med folk efter vägen och vi smög på tranor. 


Jag kan knappt förstå att jag får vara mamma till de här fina grabbarna. Får nypa mig i armen varje dag! 

Förra söndan övertalade Erik mig att prova hans rullskidor. Vilket var så mycket  roligare än vad jag trodde! Så ikväll tog jag en tur till. Dock handlar det mest om att försöka hitta någon sorts balans nu. Också har jag Eriks hjälm som är alldeles för stor och åker på sniskan hela tiden. Så ser ni nån clown med hjälmen för ögonen, en meter brett mellan fötterna och stavarna spretandes rakt ut, då är det jag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar