lördag 19 juli 2014

Pin it!

Jag är verkligen helt såld på Pinterest. Det är det första jag kollar på morgonen och det sista jag kollar på kvällen, tillsammans med mina favoritbloggar. 

Många av bilderna som jag "pinnar" behöver inte ens ha någon riktigt mening, annat än att det är en fin bild som jag blir glad av. Jag kan "pinna" en bild på en bröllopsklänning, även fast jag redan är gift och inte planerar att gifta mig igen (nånsin), bara för att den är fin! 

Sen finns det ju många bilder som hjälpt oss med renoveringen. Det är här jag har sökt inspiration till både rum och fasadfärger. 

Nyhetsflödet är som sagt det första jag kollar när jag vaknar. Alltid hittar jag nånting! 

Mina egna mappar har vi bläddrat mycket i när vi körde igång med kök, badrum eller hall! 

Det syns kanske på antalet "pins" att jag gillar det här liiite för mycket. 



1 kommentar:

  1. Pinterest är det allra allra bästa! Så bra inspirationskälla och så bra tidsfördriv! Jag gillar alla dina mappar och har pinnat många av dina bilder :)

    SvaraRadera