tisdag 29 juli 2014

Inte utan min syster!

Är det nånting vi är bra på, jag och söstra mi, så är det att styra upp saker och ting. 
Annelie och Tilde packade ihop igår och kom ut till Latikberg för att sova hos oss en natt. 

Det har badats en hel del, mest barnen men vi har doppat oss vi också. Vi är ätit gott, spelat spel, sett film och bara hängt och haft det mysigt. Kvalitetstid! Men vi har dessutom gjort en rejält ryck nere i källaren, städat upp och rensat! Packat ner i kartonger inför flytt, kastat allt rat och gjort iordning en "loppis-låda" med sånt som kan säljas bort. 
Det är lite typiskt jag och Annelie, att köra igång ett projekt såhär när vi är tillsammans, men det är så roligt att göra då man är två! 






Vi bäddade ute på altanen till Annelie och Tilde. Var lite sugen på att lägga mig där själv också! 









1 kommentar:

  1. Blir tårögd <3
    Ja jäklar vad vi är bra på att rensa, kasta OCH spara :)
    Bara att säga till när du vill rensa mera, jag är peppad!!
    Vilka toppendagar vi hade, mer sånt tycker jag!! Vi slappar, Tilde bakar :D

    SvaraRadera