söndag 20 mars 2016

Slö söndag

Minns inte sist vi hade en slö dag. Det händer inte ofta i den här familjen. Men idag har vi bara lullat på. Jag åkte skidor imorse med Milo, idag åkte vi en mil trots att Milo inte alls var sugen på att dra. Men det gör inte så mycket, han håller tempot ändå och håller sig undan så det är härligt att ha med honom ändå. 
Jag reagerade på tiden igår och sa till Erik att jag tyckte det tog lika lång tid som om jag hade åkt själv, tänkte att det skulle gå snabbare när jag har Milo som drar. Men det gör det inte? Måste ju bero på att de gånger han drar så hjälper jag inte till alls, haha. Stackars hund. Nästa gång han är på hugget ska vi prova att samarbeta. 

Efter lunch åkte vi till mamma, hon skulle ta med Aron och Lukas på bio. Medan de var på bio gick jag och Erik en sväng på ICA i lugn och ro och fyndade lite, därefter låg vi i soffan hos mamma och tittade på damhockeyn. 

Liv var söndagsfin i villervalla. 


Nu har vi precis haft lite yoga, och nu vankas det glass har jag hört. Bra avslut på en slö dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar