lördag 5 mars 2016

Godmorgon söndag

Godmorgon från soffhörnet! 
Här har vi suttit redo sedan kl.7.30, med frukost och allt framför tvn. 
Vasaloppet drog igång för ca.20 min sedan och jag var så nervös så man kunde tro att jag själv stod på startfältet. Jag är fortfarande nervös, så jag knappt kan andas. 
Erik tvärringde just innan start så vi fick heja på honom lite. 
Igår sa Erik "tänk så många gånger man har suttit hemma och tittat på Vasaloppet och nu är jag här. Nu ska jag få åka!" 
Ja, tänk va. Vilken dröm som går i uppfyllelse. Jag är så glad för hans skull. 

Nu sitter vi spända och håller koll, på datorn, app och tvn. Så nervös så jag nästan kräks. Hoppas han tog sig från starten.. :) 


Uppdatering: han har tagit sig till första kontrollen, så han tog sig från starten! :) heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar