måndag 14 mars 2016

Romantisk date

Idag har vi haft min mamma här nästan hela dagen. Älskar att ha mamma här. Hon är ett himla bra stöd i livet. Också hittar hon på så mycket roligt med pojkarna. De är så glada när de får vara med mormor. 

Mamma stannade kvar under kvällen, så medan pojkarna var på skidträning passade vi på att lämna Liv med mamma och for iväg på en romantisk date. Eller en romantisk skate, som en vän sa. Vi drog nämligen till skidspåret i Järvsjön. 

Så himla mysigt! Erik har ju ont i en arm sedan Vasaloppet, så han åkte utan stavar och hade Milo som drog honom. Så vi åkte tillsammans hela svängen. En riktig guldstund att spara på. Erik är min allra bästa vän, han får mig att skratta, han håller mig vaken alldeles för länge om kvällarna samtidigt som han får mig att längta efter att kliva upp till en ny dag i vårt fantastiska liv. 
Jag behöver ingenting mer än dig vid min sida.


Jag behöver seriöst en ny telefon som har en bättre kamera. Men nåväl, en mörk, suddig, men lycklig bild efter en ovanligt fin skidtur. Med min bästa vän, min stora kärlek. Tänk att ha allt det i en och samma person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar