tisdag 1 mars 2016

Våran tisdag

Den här veckan fick en tuff start. Liv har blivit riktigt grinig, vilket Lukas tycker är jätte jobbigt. Så han tyckte det var riktigt jobbigt när Erik for i söndags. Som tur var kom mamma hit igår, som räddaren i nöden. Så igår när han la sig var det mycket bättre. 

Idag när pojkarna kom från skolan hade jag förberett fika och brasa, så vi parkerade oss ute i solen. Eller ja, jag parkerade mig. 

Pojkarna skyndade sig att fika 


För att sedan köra skoter 


Men jag, jag låg bäst i solen. Och gjorde det jag är allra bäst på. Elda! 


Nu är det åter uppdrag roa grinig bebis. Synd att hon inte verkar tycka att jag är speciellt underhållande?! 
Räknar ner timmarna tills vi får gå och lägga oss i världens skönaste säng. Snaaaart snaaart kväll! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar