lördag 11 juli 2015

Godmorgon!



Imorse vaknade vi till strålande, strålande sol. Jag bara strök runt i köket som en katt och njöt av utsikten i varenda fönster. Njöt av vårt fina fina kök, och vår fina fina tomt. Och solen. Solen! Så fantastisk härlig och efterlängtad! Och så passande, för idag efter lunch ska vi åka till stugan en sväng. Jag ska passa på att skura upp stugan ordentligt, också ska vi väl hinna med lite fiske och bad. Kanske en sväng med båten. Njuta av dagen. Packa med oss en ordentlig matsäck. 

Men först! Först ska vi jobba hårt, jag sliter på ned mitt "lilla" projekt som jag nämt tidigare, Erik och svärfar sliter på med ytterväggen. Lite slit innan vi får njuta av eftermiddagen. 

Fantastiska, härliga sommarlov! 

Hoppas ni får en fantastisk dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar