söndag 19 juli 2015

Åsele

Igår for vi iväg till ett regnigt Åsele. Men det finns verkligen inget dåligt väder, bara dåliga kläder! 
Vi hade en fantastiskt mysig marknadsdag, med bästa sällskapet och glada små killar. På slutet for karlarna på en pizzeria där de fick köpa sig öl, och tydligen en och annan jäger, medan vi kunde göra resten av marknaden i lugn och ro. En sån där himla fin dag, trots att det spöregnade nästan hela dagen. Men vi var väl medvetna om att det skulle regna och hade med oss kläder så vi blev inte ens blöta! Är så glad att jag har så fina människor runt mig, som till och med gör en sån regnig kall dag till en av de finaste marknadsdagarna. Stort plus också att när det regnade så var det betydligt mindre folk där, vilket passar mig fint! 

När vi kom hem for vi och hjälpte Daniel och Johanna lite med köksrenoveringen. Jag låg mest i soffan bredvid kamin och mös. 
Senare på kvällen låg vi i våran soffa, eldade och åt godaste chokladen som vi införskaffat på marknaden. Pratade strunt och planerade framtiden. Är alltid så spänd och förväntansfull på framtiden med Erik, och jag blir aldrig besviken! 



Som om inte det vore nog, så kom den här med posten i fredags. 


Alltså lyckan. Livet. Nyp mig i armen. 

Puss! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar