söndag 12 juli 2015

Söndag

Idag har vi firat världens bästa tjej, Ellen som fyller år imorgon! I fredags hade vi även turen att få fira Kasper, så det har varit mycket firande på sistone och med det en himla massa gofika - ingenting mig emot. Ju mer desto bättre! 

Jag är så dödligt less på att bara få visa er mobilbilder hela tiden, men vet ni vad? I fredags fick jag mail om att min nya kamera ÄNTLIGEN är skickad! Efter en massa tjorv hit och dit och förseningar och skit så är den äntligen på väg! Vår gamla kamera la av när vi var i Grekland, överhettad kanske? Men nu ska det bli ordning hoppas jag, med bra dator, internet och kamera! 

Annars är jag så galet sugen på att baka. Pajer och tårtor, cheesecakes och glass! Har massor av recept ligger i bakhuvudet och väntar, och sen blir man ju vrålhungrig av att sitta på Pinterest. Mmm.. Jag har en "mapp" som heter "för magen", den hittar ni här: http://pinterest.com/sstrandberg/for-magen/
Längtar efter rätt tillfälle att få prova baka allt gott! Är så less på att baka småkakor eller långpannekakor. Nu längtar jag efter riktiga bakverk! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar