onsdag 1 juli 2015

Slappar onsdag

Här är det alltid full fart. Sånna är vi! När Erik är hemma går allt i 180 och det är ungefär en miljon grejer vi ska hinna med. När han är borta har jag en flera sidor lång lista att beta av, med massor av projekt som jag gör i hemlighet som Erik tycker att vi inte har tid med, hehe. Mellan projekten bär jag in ved, ett evighetsjobb som aldrig tar slut. Men för varje famn jag bär längtar jag mer och mer efter vintern och att få elda upp all den där veden! Under kalla, mörka vinterdagar få elda, tända ljus, baka och dricka te. Men först ska vi väl ha sommar! 

Idag har vi dock mest bara slöat faktiskt. Jag grejade lite på fm inför bröllopet till helgen där jag och Erik ska vara värdpar. Efter lunch åkte vi på loppis i Dalasjö och efter vi fyndat färdigt där så åkte vi till Patrik och Anna-Karin och hängde där under resten av em. Älskar att åka hem till vänner som också renoverar och bygger, man blir så inspirerad och motiverad! 

Efter middag tog vi en promenad med Milo, och sen var det till att försöka få pojkarna i säng eftersom vi ska upp imorgon då jag måste jobba lite. 
Veckorna går så fort, tur dagarna är långa nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar