onsdag 22 juni 2016

En sommarkväll

Jag har haft en riktig mysdag. Anna-Karin och Carolina har varit här på lunch, och jag har bara fikat och surrat bort hela dagen. Och myst med fina lilla Alice. Så sagolikt söt.

Ikväll känner jag sommaren i luften. Kvällssolen är fantastisk och värmen inte allt för tokig heller.


Fick finaste blomsterbuketten idag av Lukas. Kan inte tänka mig något finare att ställa i vas på bordet.


Jag njuter verkligen av utsikten från våra köksfönster. Över nyklippta gräsmattan och kvällssolen över berget. Mig gör det ingenting att det står en byggställning mitt i allt. Jag är så van så jag ser den knappt.


Nu är köket nystädat efter pojkarnas kvällsfika och lite kvällsbak som jag drog igång. Och badar i kvällssol. Härlig känsla.


Nu ska jag ut och vattna lite innan vi ska göra i ordning något gott och bänka oss framför fotbollen. Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar