lördag 18 juni 2016

En alldeles extra fin lördag

Idag har jag haft det alldeles extra bra. Jag har nämligen äntligen fått träffa lilla Alice. Så pytte pytte och alldeles makalöst fin. Livan var liksom dubbelt så stor. (Fast fin hon med såklart). 
Bebislukten har fastnat i näsan. Och småfingrarna. Åh. 


Ikväll har jag och min håriga vän Milo varit på en löptur. Jag är inne i världens löpflow. Benen känns hur lätta som helst. Kanske är kroppen bara så lycklig över att vara frisk efter några veckors envis förkylning. Eller så tänker jag att det kanske har med yogan att göra. Jag har börjat prova lite mer avancerad yoga på sistone.  Det sägs ju att yoga är löparens bästa vän. 
Jag vet inte. Jag bara njuter av mitt flow och kör på. Med både löpning och yoga. Det gäller att passa på. Rätt var det är så blir det åt andra hållet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar