måndag 13 juni 2016

En sån där dag

Sån där dag då livet bara öppnar upp sin famn och ger en varm kram. Både igår och idag!

Är så tacksam för våra grannar. Som om det aldrig varit på något annat vis. Finaste barnen och jag äääälskar att ha dem alla här. Jag älskar barn.  Hade jag inte varit så dålig på att vara gravid så skulle jag haft en hel drös.

Middag hos mamma fick vi igår. Ute på altanen. Sommarlovs feeling så det bara skriker om det. Bästa bästa.

Finaste pojkarna har en kompis här idag. Som ska sova över.  En sån fin kompis som nästan är som en extra brorsa. De byggde en flotte igår och ikväll var de ut på sjön och testade den.
Finaste bomsjön!

Jag har tagit en springtur och sprang så fötterna började blöda (helt ärligt) och kryper nu ner med lillan som är världens gladaste bebis jämt nu för tiden.  Så länge hon får allas uppmärksamhet. Hon bara skrattar och har sig, helst åt gamla gubbar.  Dom är allra bäst, tycker hon.

Kramar om livet tillbaka. Tack för alla fina dagar.  För finaste vännerna, och finaste bästa mest fantastiska barnen. 

Och det här är bara början av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar