lördag 4 juni 2016

Varm i hjärtat

Nu har jag krupit ner mellan två små snarkande småttingar. Det bästa med att de större grabbarna är borta är att få gosa ner med Aron inför natten. I stora sängen såklart. I vanliga fall blir det lite trångt och varmt när alla ligger i vår säng (Vilket alla ändå gör.. ) Men nu njuter jag bara av att få borra in näsan i nacken på lillis. Vår lilla lillebror som blivit så stor och duktig.

Idag har vi haft en heldag tillsammans med Johanna. Vi behöver minsann aldrig känna oss ensamma. Vi fick grillat till middag där tillsammans med Lars och bästa fam. Annelind.
Se till att omge er med fina människor som vill er väl! Som får er att må sådär oförskämt bra! Det får bli mitt tips såhär en lördagskväll!
Efter en dag tillsammans med Johanna och världens bästa grillmiddag är jag så varm i hjärtat och lycklig och tacksam. Vilken himla tur jag har. 

Jag har dessutom hunnit röja bort mitt och Arons rensning-storstäd-race här hemma, så nu är det rent och nyskurat. Ljuvligt.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar