tisdag 26 juni 2012

Morgonstund

Älskar verkligen Ebbe kläderna jag beställde!
De har så bra passform och jag älskar de små detaljerna med fickorna!

Nu har jag och lillebror haft morgongympa sen kl.6.
Storebror sover fortfarande med pappa.
Idag väntar en fullspäckad dag full med massa ärenden som måste göras.

Aron börjar bli för stor för babyskyddet så jag har varit på jakt efter en ny bilstol till honom.
Var ganska säker på vad vi skulle ha men när jag inte hittade någon begagnad blev det istället en ny till Lukas.
Kändes ändå inte riktigt hundra att köpa en begagnad bilbarnstol, man vet ju aldrig vad de varit med om.
Jag hoppas det blir bra nu i alla fall, även om det inte riktigt blev som vi tänkt från början.
Det är ju rena rama djungeln!

Nu väntar frukost och sen några timmars vila. För lillebror, själv får jag nog liv i storebror lagomt tills dess. :)

Hoppas ni får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar