fredag 29 juni 2012

Fredag

Idag har vi varit otroligt effektiva och hunnit med att baka, storstäda och förbereda middagen!
Skönt att ha det gjort eftersom vi i panik ska övningsskjuta ikväll inför helgens uppskjutning. Jag är då helt inställd på att klara det och känner mig ganska självsäker så det vore ju hemskt tråkigt om jag inte skulle klara det, jag som hunnit ta ut segern i förskott. :)

Istället för att vila idag efter lunch så gick vi en promenad.
Minns ni lyckan över att hitta grodyngel? Lukas blev alldeles upp i varv och jag vart som ett barn igen.
Så mysigt, mest fantastiskt är det ju att se hur lycklig han blev, vad häftigt det var. Det behövs inte mer än några grodyngel och lyckan är total.
Det var så spännande att han tillslut försökte komma dem så nära att han föll med näsan före i gördiket. :)

Nu vankas gofika, sen är det inte mer än att svida om för skjutbanan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar