fredag 4 december 2015

En bättre morgon


Betydligt bättre frukost idag, då jag fick vakna hemma i min egen säng. Och frukosten i sig var också betydligt bättre än på BB. Lyxade dessutom till det med en chailatte. (Måste köpa mig en mjölkskummare!) 

Ja, nu är jag hemma igen. Men en chailatte är ungefär vad jag klarar av att göra. Det krävs inte mycket för att sammandragningarna ska dra igång, och nu är de betydligt starkare än vad de har varit tidigare. Men på söndag har vi den magiska gränsen, efter det får liten komma när den tycker att det passar. Även om jag helst skulle vilja gå en vecka till åtminstone. 

Men i helgen tänker pojkarna iaf bädda i ordning i babykorgen. Jag tänker att när de vill hjälpa till och vara involverade så måste de få vara det, även om det betyder att jag måste tvätta och bädda om igen sen (ifall det dröjer en månad till innan liten kommer). 

Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar