onsdag 8 april 2015

Påsklov

Vi har påsklov i veckan och den känns så fruktansvärt härligt. Pappan for på jobbet igår, men jag och grabbarna har tagit påsklov. Vi har legat läääänge på morgonen och kurat, klivit upp och gjort upp en eld och sen lagt oss och kurat lite till. Igår for vi på en skoterutflykt. Idag var det mer eller mindre storm ute så det kändes hopplöst ett tag, men efter att jag pratat ihop mig med Johanna så gav vi oss ut över sjön ändå.


Elin och Micke hade hittat lä, så det var bara att slå sig ner och packa upp fikasäcken. 

Och att sen få komma hem och göra upp eld i spisen och krypa ihop i gungstolen. Alltså, livet! Jag är så lycklig! Har dock insett att det krävs inte så mycket för att jag ska bli lycklig. Men så här känns det bara.. magiskt. Jag är så tacksam för livet och hur jag får leva det. Nu har jag min älskling i telefon och vi smider planer för framtiden, planerar och funderar och diskuterar. Kommer fram till att vi är precis där vi vill vara, och vi har precis samma syn på hur vi vill ha det. Klart man spricker av lycka när det är så! Och framtiden med honom känns så spännande och fantastisk! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar