tisdag 28 april 2015

Godmorgon onsdag!

Godmorgon onsdag! 
Jag vaknar idag med en hemsk träningsvärk i kroppen, jag hatar träningsvärk! Brukar aldrig anstränga mig så pass att jag får träningsvärk, men nånting gick snett. Nåväl. 

Erik har klivit upp för att åka skidor, och jag ligger och drar mig lite och blickar mot vårat nuvarande projekt - gästrummet. Det blir ett mini mini gästrum och går man igenom det kommer man till en extra toalett. Vi håller på att regla nu, och det tar så förjordat lång tid. Nu står det där och gapar och ropar på oss. Prio 1 är att få det färdigt så vi kan börja med Lukas rum. Lukas behöver verkligen få sitt eget kryp-in, där inte Milo eller lillebror kan störa. Jag hoppades att vi skulle hinna Lukas rum innan sommaren, men det lär vi inte göra. Sen har vi ett stort frågetecken kring Lukas rum, tapeter?! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar