fredag 24 april 2015

Fredag

Det här är Johanna när hon är barnvakt. Barnen tröttnade och gick iväg men hon sitter och bygger pärlplatta med jumbopärlor. ;) 


Igår hade vi tid för Lukas på BVC, så jag tog vård av barn hela dagen. Han klarade inte en ton på hörselprovet, så nu skickar de en remiss så vi får kolla upp det, men det var ingen fara heller. Skönt ändå att få kolla upp det! 

Erik var tvungen att jobba i helgen, så jag och grabbarna får roa oss själva. Vilket inte är några problem, när Erik ringde och var lite nere över att jobba helgen säger jag: "vad mycket jag ska hinna när du är borta!". 
Fast överdrivet många knop gör jag inte, mest myser med grabbarna. När Erik är hemma är det sån fart och så mycket.som ska göras. Nu har vi istället en helg utan måsten. Inte så dumt! 

Hoppas ni får en fin helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar