torsdag 17 november 2016

En himla fin torsdag

Idag hade vi tid på ögonmottagningen i Lycksele för Liv. De tyckte här på BVC att hon skelar. Samma resa har vi gjort med grabbarna så det var inget konstigt. Skillnaden den här gången blev att testerna visar ingen skelning alls! Så inga återbesök. Bara ett extra öga på att inget förändras så. Men för att slippa stress både dit och hem så tog vi ledigt på grabbarna och gjorde en riktig familjeutflykt av de hela. Lillan skötte sig utmärkt, hela familjen fick efterlängtad Kinamat, och grabbarna höll på gå bananas inne på Lindex innan jag stoppade dem  (hopplösa shopoholics jag har att göra med). Jag fick med mig det bästa hem, en julkärve!
En himla fin dag med min fina familj!

Efter typ en timmes lunch styrde grabbarna upp fotografering. Det var både selfies och groupies som skulle tas.
Ja, här har ni ett fint urval.


Åh, så mycket kärlek som bubblar.  

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar