tisdag 1 november 2016

En efterlängtad vecka

Håhå, vad vi har längtat efter den här veckan! Igår kom äntligen Erik hem igen och nu har vi höstlov tillsammans hela högen. Även om vi ofta har planer för dagarna så är det verkligen lyx att få vara ledig tillsammans såhär. Vi har legat och dragit oss allihopa i stora sängen och nu har barnen klivit upp med pappa. Det väntar storfrukost och sedan tror jag grabbarna i familjen har planer på egen hand. Jag och Liv får roa oss själva ett par timmar, fast vi har också planer på att åka till min farmor en sväng. 

En hel vecka av bara mys, ääälskar att vara ledig. Drog ett tvätt och städrace igår och fick krypa ner i nybäddad säng tillsammans med dom som jag älskar så hjärtat värker. Efter en kväll av kalasande när vi firade någon som blivit äldre. 
Och till helgen har vi älghippa, fler fina jaktdagar med min lurviga bästa vän, mer kalasat och ett extra kalas för att fira en systerdotter som blivit vuxen..

Vad vi har längtat efter den här veckan!!

Bara massa mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar