onsdag 30 november 2016

Julfrid

Att pappan var efterlängtad visste jag ju. Men att han var såhär efterlängtad hade jag aldrig kunnat ana! Liv skulle bara kramas med honom hela kvällen igår och sen har hon bara legat och myst tätt intill honom hela natten. Hon som annars har varit rätt tjorvig på nätterna nu och jag har inte fått många timmars sömn.. Men inatt tog vi igen det och ja, s å härligt det är när familjen är komplett!

Jag och Erik har haft en riktig mysdag. Pysslat på med diverse bestyr. Sen tog vi en prommis. Plockade upp lillis på förskolan. Fikat adventsfika flera gånger, med tända ljus och hela köret.

Och kan det inte bli bättre? Jopp, för ikväll ska jag iväg och sjunga! Lycka!

Varje höst så tycker jag att allt bara blir härligare och härligare. Och varje år känner jag mig som världens lyckligaste och livet känns så magiskt och härligt. För att nästa höst bli ännu bättre. Det är så fantastiskt. Erik är min allra bästa vän, min älskling och här finns den allra största kärleken jag inte ens vågat drömma om. Han gör mig så vansinnigt lycklig.

Också pappas lilla tjej, som står i dörren och ropar på honom. Liv använder två ord just nu och det är "hej" och "pappa". Och världens bästa pappa dessutom.
Åh vad jag kommer att sjunga ikväll! Med all den här värmen i hjärtat! Så taket lyfter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar