söndag 25 januari 2015

Söndag

Den här bilden tog jag en morgon tidigare i veckan. Vi fastnar ofta i fönstret på morgonen och tittar på, som Lukas skulle ha sagt, en "jävulskt fin soluppgång". Måste nypa mig i armen. Tänk att jag får bo här. Att jag får vakna upp med allt det här vackra runt omkring mig varje morgon.

Idag var tanken att vi skulle på skidtävling i Dalasjö, men eftersom det var för kallt så blev den inställd. Så vi passade på att hälsa på några vänner som vi har tänkt göra lääänge. Sen har vi åkt skidor här hemma. Här var det lite mildare än i Dalasjö. När vi vaknade imorse efter en låång sovmorgon (hoppsan!) så hade solen redan stigit upp och det var otroligt vackert ute. Gnistrande och magiskt. Så himla härligt att ligga och dra sig i sängen till långt in på förmiddagen, sen åt vi fattiga riddare till "lunch", och sen bara få göra roliga saker. Bara ha det mysigt och umgås. Önskar att helgen aldrig behövde ta slut. Imorgon ska vi nämligen till Lycksele på ögonmottagningen med Aron. Gruvar mig för att sitta och köra själv, jag som blir så trött i bilen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar