torsdag 8 januari 2015

Gott nytt år!

Lite sent kanske, men gott nytt år!

Vi firade nyår i all stillhet hemma, såklart. Nu när vi väl fått flytta vill vi aldrig härifrån (nästan).
Vi hade några vänner här och det kändes som att vi avslutade året på bästa sätt.

Vi gjorde fint med tända ljus. Överallt. Ute tände vi marschaller efter hela vägen ner till huset, och vid bron tände vi lyktor.


Jag tog tillfället att klä upp mig lite, i en favoritklänning i spets.


Och inför det nya året, en ny frisyr. Så nu provar jag lugg ett tag!


Är man 2 månader gammal behöver man inte anstränga sig speciellt mycket för att bli favorit.


Nu ligger ett helt nytt år framför oss. Jag tycker det känns så spännande att se vad det här året har att bjuda på!
Det har ju verkligen börjat väldigt bra, jag vet att jag säger det här alldeles för ofta men jag tror aldrig jag har mått så bra. Alltså, jag är så otroligt tacksam och lycklig så jag tappar andan!
Jag kommer på mig själv många gånger, (ofta när jag går ut på kvällen med Milo för att kvällspinka och ta in lite ved, när jag står och suckar lyckligt över våran tomt, vårat hus) hur jag önskar att alla kunde få känna såhär. Om så bara för en stund. Den här känslan i magen av att ha hittat rätt. Att känna sig så tacksam över livet, att det blir precis som jag alltid önskat, och att få må så ruskigt bra. Lugnet, tryggheten, glädjen. Varje dag.

Välkommen 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar