måndag 4 augusti 2014

Söndag

Igår hade vi en sån himla tråkig dag! Eftersom jag jobba natt och kom hem på morgonen så var jag ju tvungen att sova en stund på förmiddagen.
Efter det tog jag pojkarna eftersom Erik höll på med ytterväggen, och vi skyndade oss ner och veckohandlade. När vi kom hem var Erik och svärfar klar med väggen, vilket betyder målning för mig, yeey! (?)
Så under eftermiddagen målade vi. Dötrist! Jag tänkte hela dagen på allt roligt vi hade kunnat göra! 
Efter det vände vi på det hela, Erik lagade god mat och sen for vi och plocka hallon. Helt fantastisk vad det kan göra för humöret att komma ut i skogsluften en sväng! 

Så innan kvällen var slut kändes det riktigt bra ändå, och jag kunde lägga mig nöjd, glad, lugn och redo för att börja jobba. 

Aron tyckte däremot inte att semestern skulle ta slut, han ville inte alls på dagis och ville knappt vakna imorse.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar