tisdag 19 augusti 2014

Smygkär

Jag är så sjukt tråkig när det gäller kläder och har oftast svart,vitt, grått eller beige. När jag tittar in i min garderob kan jag ändå se många färgglada plagg men de används inte lika flitigt som andra.
På sistone har det dock blivit mer och mer tydligt att jag verkar onekligen lite smygkär i en alldeles oväntad färg, nämligen rosa. Stark cerise rosa. I vintras köpe jag en fleecetröja som är starkt rosa och orange (det tog dock ett tag innan jag använde den bland folk), jag köpte ett nytt träningslinne som även det är cerise, och det är det enda jag använder.

Sista inköpet blev ett par skor. Ett par rosa skor. Som jag tänkte ha till vardags, då jag annars springer runt i tygskor vilket är lite tröttsamt i längden, och inte så skönt för fötterna.


Återstår att se om jag kommer sväva på rosa moln i dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar