fredag 2 mars 2012

Jag och mitt hår!

Jag är inte alls brydd när det gäller mitt hår på så vis att jag kan klippa av det, färgat det, och blir det misslyckat så gör det inte då mycket. Det växer ju ut. Men på något vis måste jag ju bry mig ändå, eftersom jag ändrar det heeela tiden. Knappt så min egen mor känner igen mig ibland!

Nu hade jag lyckats spara ut det någorlunda långt, och sen jag fick lust att testa slingor i höstas så var jag vid det här laget rätt blond. Också går jag in till frisören och klipper av mig håret och sen åker jag hem och färgar det svart?!
Jaja, det svarta var INTE planerat. Det stod ljusbrun på förpackningen, men ljusbrunt var de då inte.

Problemet egentligen är väl att jag inte hittar något jag trivs i. Men nu tror jag att jag ger fan i det här.

Idag laddar vi batterierna. När man har sömnlösa nätter måste man göra dagarna lite extra roliga så man får energi.
Vi hade en härlig förmiddag ute med Anna och Ellen och grillade korv till lunch. Fick så mycket energi av att vara ute att jag sedan dammsugade, skurade, och bäddade rent i sängarna. Sen eftersom det blev en lätt lunch så har vi gjort smooties till mellanmål och ikväll tänker Erik bjuda mig på middag ute. Pizza verkar det bli.

Fredagsmys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar