tisdag 27 mars 2012

Uppsala!

Det blev inte många bilder tagna under vår weekend i Uppsala. Inte lätt med en 5månaders på höften. :) Och de bilder jag tog, blev tagna i ren panik för att hinna få något kort, så de är suddiga eller mörka och tråkiga. Men jag bjuder på dem ändå! För Aron som sov hela vägen, gick nog bilresan till Umeå väldigt fort.
För mig däremot, som fick lyssna på de här två hela vägen, kändes resan väääldigt lång.
Det gick jätte bra för Rebecka som sen hade ordnat en fantastisk fest. Tyvärr missade jag det mesta för att Aron inte gillade folksamlingen, men jag är glad för det jag fick ta del av. Jag och Aron hade en väldigt mysig kväll på hotellet också, det var väldigt mycket värt det också.
Festlokaln, eller egentligen hela den byggnaden, var väldigt mäktig.
Sen fick vi hänga lite på Arlanda innan det var dags att flyga hemåt igen! Sammanfattningsvis så skötte sig Aron väldigt bra hela resan, och vi hann med både god mat, hotellfrukostar, och en hel del shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar