lördag 10 mars 2012

Underbar vecka

Vilken vecka vi haft!
Först fick vi mysa med Sandra, Lou och Vidar i onsdags, alltid lika roligt.

I torsdags kom Hanna hit och surrade bort några timmar med mig.

I fredags kom Anna-Karin hit, äääntligen! Som jag längtat efter henne!
Som om inte det var nog så fick vi oss ett nytt köksbord. Har letat sen juli efter just ett sånt här bord och äntligen har jag fått tag på ett!

Och ikväll har vi haft Emelie, Petter och världens charmigaste Elvira här.

Allt passade så bra i veckan också eftersom Erik har jobbat och vi bara har varit hemma. Jag har fått ha så mycket fina människor omkring mig att jag nu är alldeles varm och lycklig i själen.

Ja, så är det helt enkelt. Jag är så sjukt lyckligt lottad!

Så här glad är man när man legat och sovit i vagnen i 4 timmar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar