fredag 3 augusti 2012

Fredagskaos

Vilken härlig fredag vi fick till slut!
Blev lite kaos artat ett tag men tack vare världens bästa mamma som alltid ställer upp och alltid har svaret på alla problem, så löste det sig.
Att jag sen även har världens bästa svärföräldrar som kom och hämtade Lukas för att fara och fiska, han var överlycklig och det gjorde att jag och Aron kunde fara och fika i lugn och ro hos en vän, win-win!
Dagen avslutades med bak och världens finaste familjen Mannelqvist-Annelind som kom och fikade med oss. Som vi saknat dem!

Igår kväll var jag så hemskt blödig och känslosam, så tacksam för livet och alla fina vi har omkring oss. Och sen få krypa ner i famnen på världens bästa make och somna av att han stryker mig i håret.

Det sista Lukas sa var: "Vilken fin dag vi fick mamma, först fick jag fiska med farmor och farfar och sen kom Agnes!"

Spännande att se vad den här dagen har att erbjuda.
Aron började dagen tidigt så nu startar vi med frukost och sen lite vila. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar