lördag 18 augusti 2012

Lördag

Idag har vi haft Ellen här hela dagen.
De kusinerna! Den ena är busigare än den andra,
och tillsammans är de oslagbara.

Jag är helt slut, inte för att det är speciellt jobbigt att ha Ellen här,
de leker och roar varandra så man knappt märker av dem om man inte vill.
Men att hålla koll på tre ungar istället för två. Och Aron har börjat få en väldans fart han med och en himmelens massa ideér och bus!
Trots att jag gjorde mitt bästa för att vara så överbeskyddande som möjligt mot dem alla tre, så slutade det med att Ellen och Aron fick varsitt blåöga.
2 av 3 ser inte bra ut för min del..

En väldigt fin dag har vi hur som helst haft, som bjudit på många skratt, mycket lek, bad, sol, massor med mat och fika, och en herrans massa kärlek!
Jag skrev tidigare att vi ser Ellen och Anton mer som syskon än kusiner, som de får växa upp tillsammans. Det kunde inte vara mer sant, och det visade sig tydligt idag.

Fint, fantastiskt, och alldeles makalöst.

Önskar att jag kunde få veta vad de tänkte just precis här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar