lördag 4 augusti 2012

Lördag

Vi har haft en fantastisk dag även idag, med besök av (pojkarnas) moster och Tilde, bad och lek med fam. Mannelqvist-Annelind, men absoluta höjdpunkten var att få mysa med finaste Anton ikväll. Harre vad mitt hjärta smälter för den lilla grabben!
Det är nästan skrämmande vad bebisar har för effekt på mig men jag är oerhört glad att nu när vi har gjort bort våra bebisar, förmodligen, så skaffas det bebisar runt omkring oss ändå så jag får den lilla dos jag behöver. Och det lovar jag att jag utnyttjar!
Men Anton toppar ändå allt, ikväll var dock våra pojkar i högform och tyckte inte alls att jag skulle få mysa, men det som blev kan jag leva på lääänge, blir alldeles varm i hjärtat.

Fina, fina barn! Och just våra barn och Anders och Annas barn är såklart de allra allra bästa och finaste, vad annars. ;)

Nu ett glas vin (eller två) och lite OS med kära maken.
Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar