måndag 22 oktober 2012

Datorskrälle

Har grejat hela j*vla kvällen med att försöka få in bilderna från kameran till datorn.
Minneskortsläsaren vill inte fungera!
Sjukt irriterande, det håller verkligen på att gå mig på nerverna.
Men nu ger jag upp och köper en ny!
På minneskortet finns nämligen fortfarande bilderna från Antons dop och det vore så roligt att se om det vart nånting överhuvudtaget.
Jag hade skit på linsen och det upptäckte jag ungefär efter halva dopet.
Och på tal om kameran så har den verkligen fått ligga på hyllan på sistone, fråga mig inte varför.
Jag har en tanke på att skärpa mig nu så jag får lite träning och förhoppningsvis blir det även lite fina bilder, men vi får väl se om det blir mer än en tanke av det.

Tills vidare bjuder jag på Tinas fina bilder, som jag satt och bläddrade igenom ikväll. Lagomt känslosam över att vår minsta, busigaste, vildaste lilla skatt fyllt ett år.
Att det gått ett år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar