onsdag 12 oktober 2016

Minusgrader och frost

Äntligen! Nog för att det har varit nån minus tidigare nätter också och lite frost på morgonen, men inte såhär.
Idag vid lunch hade frosten börjat försvinna fläckvis men fortfarande såg det ut såhär.


Det här gör mig så lycklig. Så vansinnigt lycklig!
Jag njuter verkligen av de här dagarna som mammaledig. Kanske extra mycket för att jag vet att det förmodligen tar slut snart. Älskar att få ta dagarna som de kommer och göra lite vad som faller oss in. När det är fint väder är det bara att strunta i allt och hänga ute!

Annars spenderar vi mest dagarna i stil med den här donnan.. (Gärna allihopa i en hög i soffan. )


Att ha djur ger mig verkligen så mycket. Skulle jag måsta välja skulle jag nog hellre omge mig av djur än människor. De gör mig så lycklig. Både katterna på sitt sätt och vovven på sitt sätt. Till och med rådjuren och småfåglarna. Har alltid älskat djur och drömmer lite smått om att en vacker dag när kidsen blivit lite större kunna fylla upp den här gården ännu mer med alla möjliga pälsbeklädda vänner.. drömgården alltså. Åh. Men allt har sin tid, så småningom..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar