lördag 5 december 2015

90%

I

Ser ni?! 90%!! Ikväll ska här firas! 

Alltså ni kan bara inte förstå hur bra det här känns. Vid det här laget med Aron hade vi hunnit in i flera vändor och stoppat honom. Nu har vi ju bara varit in en gång! Och idag är sista dagen, sen är det ok för pyret att komma! 
Jag njuter så himla mycket av att vara gravid, men nu längtar jag verkligen efter slutet. Jag är så vansinnigt trött på folk som ska kommentera allt jag gör eftersom jag ska ta det lugnt. Jag känner min kropp bäst själv kan jag tala om. Även om man bara vill väl, så är jag så trött på att höra "men vad gör du här? Du ska ju ligga hemma och vila!" 
Även Erik tjafsar med mig hela tiden, vi brukar sällan tjafsa eller bråka, speciellt inte om små saker. Det lägger vi inte nån energi på. Men nu tjafsar vi rätt bra, eftersom Erik säger åt mig att ta det lugnt och jag tycker att jag känner själv vad jag klarar av. Haha, lustig grej att tjafsa över kanske.. Ni kan ju tänka er hur det låter. 
-"men gå och lägg dig och vila!" 
-"jag har vilat jag behöver inte vila mer!!" 

Haha. Mvh/ Sandra 4 år och vuxen-Erik som tror att han veeet allt. ;) 

Nu ska jag då iaf ta mig till bäsksjö på julfest för att titta på mina små stjärngossar som tänker vara med i Luciatåg. Det tänker jag inte missa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar