lördag 1 april 2017

Lunchtips

Idag är pojkarna på kalas, och jag och Lillan ligger och snorar och hostar ikapp i soffan och eldar. Vi som började känna oss riktigt friska, nu är det som det vill ta om för oss igen. Trist, men sånt är livet. Erik och Anders åker dundret runt idag så vi roar oss med att heja på dem. Blir så imponerad på dem och tycker att de är bara bäst av alla! Så är det!

Jag har en lunchfavorit, vet inte om jag har visat den förut? Typ världens enklaste godaste lunch! Var grannen som gjorde det en gång och det var där jag fick upp ögonen för dem. Snabbpizza! 


Ta ett tortillabröd, smöra på lite tomatpure, kasta på det du är sugen på med lite ost och in i ugnen ett par minuter! 
Igår blev det ost, soltorkade tomater och ett ägg med flingsalt på för mig. Ägget blir så krämigt och gott! Toppa med lite babyspenat och njuuuut! Skinka kan man såklart ha också men jag är inte så förtjust i skinka. 

Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar