onsdag 22 mars 2017

Pinchos

Igår kväll hade vi bokat bord på Pinchos. Vi hade bestämt att göra något roligt tillsammans i  studiegruppen. Jag har haft en himla tur med studiegruppen, de flesta av oss är i samma ålder och vi har väldigt roligt.
Men tillbaka till Pinchos. Har ni hört talas om det? Det är en tapas restaurang som bara har mini rätter av allt. Också har de cirkustema! Det är så häftigt! D ett känns som att komma in på en cirkus och i väntan på vårt bord så fick vi sitta i baren där vi blev bjudna på godaste smörpopcornen från popcornmaskin. Det är dessutom kontantfritt och man beställer och betalar med telefonen. Man måste alltså ladda ner en app där man gör sin beställning. En rätt kostar typ 30-40 kr, det finns massa specialare men även typ mini plankstek, mini burgare osv.. Så beställer man in så många rätter man vill ha och vill man kan man beställa in mera sen! Kul grej!


Jag tog inte så många bilder för vi hade så himla trevligt. Men det här är min mat iaf. Jag valde en kebab, veganska vårrullar och sötpotatispommes.. mums! Creme brulee till efterrätt! 

En väldigt fin och trevlig kväll. Det som var ännu häftigare var att jag igår stod på huvudet för första gången! Ni vet när man bara sätter sig på knä, lägger ner huvudet mot golvet och lyfter upp fötterna sådär kontrollerat och snyggt. Så coolt! Har tränat på det länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar