fredag 2 december 2016

Adrenalinkick

Äntligen äntligen äntligen var den här! Första skidturen för den här säsongen fick jag ge mig ut på igår! Som jag väntat och längtat! Sista turen i våras var så magiskt härlig att jag åkte över 1,5 mil innan jag gav upp. Den här premiärturen var precis lika härlig och jag hade inte alls nån lust att ge mig! Men det gjorde jag, eftersom det var första svängen på ett tag och jag ville inte vakna med världens träningsvärk då jag ville ut en till sväng idag.

Meeeeen.. världens träningsvärk i magen blev det, så jag skippade dagens tur.

Men adrenalinet från igår sitter fortfarande i. Så magiskt härligt! Det gick så himla lätt (återigen tackar jag yogan), superfint före och fantastiskt väder. Den bästa känslan. Efter ett alldeles magiskt skidpass. Lycka!



Nu ska vi göra oss i ordning för middag, vi har turen att bli bjudna ikväll. Ska bli så mysigt.

 Trevlig fredagskväll!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar