torsdag 7 juli 2016

En sommarhälsning

En liten sommarhälsning från mig och min känguru-unge. Hon som helst och mest hänger på min mage. En riktig sjal-bebis är hon.  Eller selen funkar också bra. Jag tycker sjalen är mer bekväm.

Vi njuter så av det är sommarlovet och har så härliga dagar. Tror det är första gången jag riktigt uppskattar sommaren.  Och ändå är det ju knappt sommar ute än. Men för mig gör det inget att man måste ta på sig en extra tröja när man är ute.  Såhär med liten bebis  (liten och liten ja.. ) på 6 månader är det ganska skönt att det inte är för varmt. Men
Vi bara myser och umgås med familj och fina vänner och äter gott. Går i pyjamas lite för länge på morgonen, är uppe lite för sent på kvällen.  Ja ni hör ju. Alldeles för bra.

Idag får vi hit ett gäng med vänner också ska vi ha lite grillknytis. Liv ser fram emot att träffa sin kompis Vidar som har varit sjuk så det var ett tag sen vi träffades. Bra fredag med andra ord!
Först ska vi ta oss upp ur sängen!

Bjuder på en bild från igår när vi var paltfest hos mamma. Jag skulle ta en selfie med suran-tjuran men hennes leenden är inte gratis! Finast är hon ju ändå.



Och som om det inte kunde bli bättre så hade min älskling kokat kaffe till mig. God morgon!


1 kommentar:

  1. Så fint gjort av Erik! Gulligt med lappen :) Det ska bli så kul att träffa er i kväll och Vidar ser fram emot att träffa Liv med! :) Längtar!

    SvaraRadera