torsdag 14 juli 2016

En perfekt kväll

Jag har verkligen inte höga krav på en perfekt kväll känner jag. Men just ikväll är livet bara sådär extra extra bra.
Har en skön känsla i kroppen efter gårdagens springtur så jag tog en vilodag idag.  Vi har en lyxvecka i veckan då Erik fått jobba lite längre dagar vilket innebar att han gjorde helg strax efter kl.14 idag. Så härligt med långhelg!
Vi firade med extra god middag, och efter det har alla 3 barnen plaskat i badkaret. De älskar att bada tillsammans och jag tycker det är så mysigt.
Nybadade ligger de och sussar sen nån timme tillbaka, och jag fick se min älskade Ernst i lugn och ro. Äntligen! Ingen sommar utan Ernst!

Och vet ni vad jag har gjort nu? Jag har bäddat ner mig i sängen bredvid min snarkande dotter och startat en tjejfilm..

Och ja, det var en perfekt kväll. Bästa starten på en härlig långhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar