måndag 4 april 2016

Sista dagen

Ja, idag har vi sista sista dagen på påsklovet. Det kräksnöar ute men det passade oss alldeles utmärkt. Pojkarna har fått så fina presenter som vi har lekt med. Också har Eriks syster m. familj varit förbi en sväng. 

I lördags hade vi dop för Liv och kusinen Emmy. Det gick alldeles alldeles utmärkt och tjejerna skötte sig fint. Vi hade tema "rosa", såklart, till små prinsessorna. Ska se om jag kan få in några bilder senare. 

Jag som annars klipper mig typ två gånger per år har nu hunnit klippa mig två gånger bara under den här våren. Klippte av längderna ganska ordentligt för ett tag sedan men provade då att låta bli att klippa upp det så mycket. Det var dock ingen höjdare så idag har jag fått det fixat. Och jag blev så nöjd! Det är så härligt att få klippa ur ordentligt på våren, känns fräscht inför sommaren! 


Livs frisyr däremot.. Det går ju bara inte att hålla sig för skratt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar