måndag 18 april 2016

Måndag

Och vilken måndag då.

Imorse packade pojkarna fiskeväskorna, med fika och godis och extra kläder. Strax efter frukost dök farfarn upp och tog med sig pojkarna för en fisketur. De var så glada och laddade innan de for. Är så tacksam att våra barn har så fina personer runt omkring sig som gör så mycket för dem. Liv är ju fortfarande rätt gnällig och tjorvig och jag kan tänka mig att de tycker det är skönt att få komma ifrån en sväng. Just innan kl.9 åkte dem och nu är kl.13 och än har jag inte hört något, kan tänka mig att de har det alldeles utmärkt, med solsken och allt.

Så idag har jag kvalitetstid med den här tjejen, på tu man hand.


som mest vänder andra sidan till när hon ser kameran


Det blir inte mycket gjort idag med andra ord. Men städningen och tvätten finns kvar, himla tur det! Idag blir en mysdag och jag ska bara passa på att snusa henne i nacken.

2 kommentarer:

  1. Anonym4/18/2016

    Åh,vilken söt liten tjej ni har! Hon är helt oemotståndlig! Kram, Sita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är hon?! Hon kommer undan med allt! :) kram!

      Radera