tisdag 23 februari 2016

Lycksele

Igår var vi till Lycksele, Aron hade en tid på lasarettet. Det gick hur bra som helst och tog typ 2 min. Skönt! 

Ni vet sånna här dagar då allting klaffar? Igår hade jag en sån dag! 
Liv åt och bajsade precis i rätt stund, sov sig igenom bilresor och shopping. Alla barn nöjda och glada och en vääääldigt lycklig mamma. 

Det var klar den mysigaste dagen någonsin. Älskar att hitta på grejer med de här barnen, dom är så roliga. Min mamma var också mer så det var alldeles alldeles toppen. 

Vi åt lunch på great eastern och vi satt över en timme där! Pojkarna tyckte att maten var fantastiskt god, och åt och åt, och Liv sov medans vi åt för att sedan vakna när vi hade ätit klart för att äta. Sedan sov hon vidare i vagnen. 


Kul att äta med pinnar! 

Jag tycker så mycket om Lycksele, tycker det är så fint och lagom stort. Och jag behöver typ inte mer än åhlens och lindex, de har allt jag behöver! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar